Tchibo cikkek


Kávézás és még sok minden más – a Tchibo 30 éve Magyarországon

Kávézás és még sok minden más – a Tchibo 30 éve Magyarországon 

Harmincadik születésnapját ünnepli idén a Tchibo, melynek alkalmából a kávézás egyedi élményén túl sok szórakozásra és nyereményre számíthat minden meglévő és jövőbeni vásárló.
Leszedik a boltok polcairól a Tchibo Family kávét

Leszedik a boltok polcairól a Tchibo Family kávét 

Egyelőre csak az Aldi jelezte, hogy gond van a termékkel, a visszahívás más üzleteket is érint.
Varázslatos karácsony – megérkeztek a karácsonyi díszek a Tchibo webáruházba

Varázslatos karácsony – megérkeztek a karácsonyi díszek a Tchibo webáruházba 

A Tchibo webáruház több heti ajánlattal is készül az ünnepekre – ezek közül az egyik a dekorációt, azon belül is a csodálatos fényeket biztosító LED-eket helyezi a közzéppontba! Színes, vagy egyszínű, sor, girland, vagy kedves állatfigura (akár három dimenzióban is!) – a kínálatban rengeteg lehetőséget találunk, hogy igazán meghitté tehessük az otthonunkat, és ebben a hangulatban készülhessünk tovább a téli ünnepi szezonra!
Így takarítható meg 100 tonna szén-dioxid

Így takarítható meg 100 tonna szén-dioxid 

Környezettudatos gépjárművezetési-programot indított a Tchibo Budapest Kft., ezzel évente 100 tonna szén-dioxidot takaríthat meg a vállalat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo