Kávézás és még sok minden más – a Tchibo 30 éve Magyarországon

Harmincadik születésnapját ünnepli idén a Tchibo, melynek alkalmából a kávézás egyedi élményén túl sok szórakozásra és nyereményre számíthat minden meglévő és jövőbeni vásárló.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

De mikor és honnan is indult hódító útjára a Tchibo?

1949-ben kávé-csomagküldő szolgálatként kezdte meg tevékenységét Németországban, nevét az egyik alapító Tchilling nevéből és a német Bohnen (kávébabszem) szavak kezdőbetűiből kapta.

A Tchibo első, kávébárral egybeépített üzletét 1955-ben nyitotta meg Hamburgban. 1973-tól, egyedülálló módon, a hagyományos kávékínálat mellett használati cikkeket is elkezdtek árulni.

A kávékínálatban megtalálható a szemes, őrölt, instant és kapszulás variáció is, míg a használati cikkek között divatárut, konyhai eszközöket, lakásfelszerelést, sporteszközöket és ékszereket is felfedezhetnek a látogatók.

Magyarországon 1992-ben indult a Tchibo kávék forgalmazása. 2007-ben nyílt az első üzlet. Mára már: öt budapesti helyszínen, Győrben, Kecskeméten és Pécsett vár mindenkire a Tchibo élmény: hangulatos kávézás, kimérve kapható kávékülönlegességek és hetente megújuló, színes termékkínálat.

A Tchibo üzleti modellje a mai napig egyedülálló, a kávé és a kávézáshoz kapcsolódó gépek és kiegészítők mellett prémium minőségű használati cikkeket kínál, hetente változó tematikában, saját kiskereskedelmi hálózaton keresztül.

A kávékínálatban megtalálható a szemes, őrölt, instant és kapszulás variáció is, míg a használati cikkek között divatárut, konyhai eszközöket, lakásfelszerelést, bútorokat, sporteszközöket és ékszereket is felfedezhetnek a látogatók.

„A Tchibo vezetése páratlanul izgalmas feladat, mert a hagyományos, kiskereskedelmi partnereken keresztül értékesített kávé mellett egyre nagyobb szerepe van a saját üzletekben és webáruházban forgalmazott használati cikkeknek. Kiemelkedően fontos, hogy a vásárlók mindig elégedetten távozzanak tőlünk. Ennek legújabb bizonyítéka a TchiboCard hűségprogramunk bevezetése, ahol a tagok számtalan előnyt élveznek, például értékhatár nélküli ingyenes kiszállítás, személyre szabott ajánlatok vagy bármikor elérhető kedvezmények” – mondta Mészáros Zsolt, Ügyvezető igazgató.

A minőség és az egyediség mellett a Tchibo számára kiemelten fontos a Föld jövője. A kávékat egyre nagyobb arányban fenntartható tanúsítvánnyal ellátott gazdaságoktól szerzik be.

A használati cikkeknél is ügyelnek a fenntartható forrásokra és az újrahasznosításra: a pamutalapú textilek 98 százaléka fenntartható forrásból származik, 2020-ban 63 millió műanyag palackot hasznosítottak újra textiltermékeikben*, a csomagolóanyagoknak pedig már 97 százaléka újrahasznosított.

Az ünnepi időszak alkalmából a Tchibo több meglepetéssel is készül a vásárlói számára. Május másodikától országos nyereményjáték indul, melyben minden Tchibo termék részt vesz, értékhatár nélkül.

Május 14-én pedig útjára indul a "Tchibo Barista Bár" roadshow, amely több mint 11 városba viszi el a Tchibo kávéélményt országszerte, egészen 2022. június 25-ig. Helyszínekért kattints: www.tchibobaristabar.hu

(*Forrás: Textile Exchange (Shen L., et al. (2010) Resour Conserv Recycl, 55 (1), 34-52) alapján végzett számítás)

(x)

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo