Targetálás cikkek


Ez lenne a televíziós reklámok jövője?

Ez lenne a televíziós reklámok jövője? 

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal. A targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. A Deloitte Global előrejelzése szerint a célzott televíziós reklám 2022-ben világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt jelent majd a társaságoknak.
Social media: adatokkal pontosan lehet célozni

Social media: adatokkal pontosan lehet célozni 

Új célzási technikák és szolgáltatások állnak már a cégek rendelkezésére, hogy minden eddiginél pontosabban kalibrálhassák kampányaikat. E módszerek is ismertették az előadók a Piac & Profit Social media – Automatizálva: Smart marketing című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Bónuszok, prémiumok, juttatások – év végi döntések adózási szemmel

Bónuszok, prémiumok, juttatások – év végi döntések adózási szemmel 

Az éves teljesítményértékelés és az év végi pénzügyi zárás találkozása komoly stratégiai dilemmát teremt a vállalatok számára.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Megvan a repülőrajt, igaz az eurózónában

Megvan a repülőrajt, igaz az eurózónában 

Az euróövezeti gazdaság növekedése 30 havi csúcsra gyorsult novemberben.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo