Targetálás cikkek


Ez lenne a televíziós reklámok jövője?

Ez lenne a televíziós reklámok jövője? 

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal. A targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. A Deloitte Global előrejelzése szerint a célzott televíziós reklám 2022-ben világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt jelent majd a társaságoknak.
Social media: adatokkal pontosan lehet célozni

Social media: adatokkal pontosan lehet célozni 

Új célzási technikák és szolgáltatások állnak már a cégek rendelkezésére, hogy minden eddiginél pontosabban kalibrálhassák kampányaikat. E módszerek is ismertették az előadók a Piac & Profit Social media – Automatizálva: Smart marketing című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben

Rákkeltő fémeket találtak a Magyarországon jogszerűtlenül forgalmazott ízesített vape-ekben 

A bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak.

Költségkímélés

Most többet kaphat a nyugdíjért

Most többet kaphat a nyugdíjért  

Milyen akciók vannak a biztosítóknál és a pénztáraknál azoknak, akik év végén indítanak nyugdíjcélú megtakarítást? Megnézték.

Adózás

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól

Most vagy soha: 280 ezer forintot is visszakaphat az államtól 

Már csak alig több mint két hét maradt az akár 280 ezer forintos adójóváírás megszerzésére. 

Klímablog

Jönnek az újrahasznosított autók

Jönnek az újrahasznosított autók  

Növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert anyagok újrahasznosításának arányát az EU-ban.

Társadalom

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak a legjobb csapatok

Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis: megvannak a legjobb csapatok 

Egy győri csapat nyerte meg a Legyél Te is Pénzügyi Junior Klasszis! versenyt. Az ország minden pontjából érkeztek csapatok a pénzügyi tudatossági verseny döntőjére.

Infokom

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból

Kitört a botrány: kitiltották a mesterséges intelligenciát a karácsonyi vásárból  

Nem lehet mesterséges intelligencia felhasználásával készített ajándéktárgyakat árulni a legnagyobb belfasti karácsonyi piacról.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo