Szórakozás cikkek


Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban

Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban 

A fiatalok 43 százaléka évente legalább egyszer használ pirotechnikát.
Kopogtatnak a jövő társasjátékai

Kopogtatnak a jövő társasjátékai 

Hogyan változtatja meg a digitális innováció a szórakozást?
Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar

Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar 

Az "unalmas" jólétben metál koncerteken élik ki az emberek a lázadás illúzióját.
Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók

Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók 

A legnagyobb nyári fesztiválokon több mint egymillió látogató bulizott. És vásároltak a boltban is, leginkább az alkohol és élelmiszerek fogynak.
Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó?

Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó? 

Az autósok elsősorban alvással és szórakozással töltenék az időt az önvezető autókban, ám ha hivatalos útra mennének, akkor inkább dolgoznának az autóvezetés helyett. Erre jutott 5 országban végzett felmérésével a stuttgarti központú Horváth & Partners csoport.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató 

Bálint Attila, a Raiffeisen Bank Private Banking üzletágának ügyvezetője kalauzol el minket a magyar privátbanki szolgáltatások három évtizedes fejlődén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo