Szórakozás cikkek


Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban

Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban 

A fiatalok 43 százaléka évente legalább egyszer használ pirotechnikát.
Kopogtatnak a jövő társasjátékai

Kopogtatnak a jövő társasjátékai 

Hogyan változtatja meg a digitális innováció a szórakozást?
Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar

Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar 

Az "unalmas" jólétben metál koncerteken élik ki az emberek a lázadás illúzióját.
Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók

Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók 

A legnagyobb nyári fesztiválokon több mint egymillió látogató bulizott. És vásároltak a boltban is, leginkább az alkohol és élelmiszerek fogynak.
Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó?

Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó? 

Az autósok elsősorban alvással és szórakozással töltenék az időt az önvezető autókban, ám ha hivatalos útra mennének, akkor inkább dolgoznának az autóvezetés helyett. Erre jutott 5 országban végzett felmérésével a stuttgarti központú Horváth & Partners csoport.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo