Szórakozás cikkek


Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban

Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban 

A fiatalok 43 százaléka évente legalább egyszer használ pirotechnikát.
Kopogtatnak a jövő társasjátékai

Kopogtatnak a jövő társasjátékai 

Hogyan változtatja meg a digitális innováció a szórakozást?
Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar

Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar 

Az "unalmas" jólétben metál koncerteken élik ki az emberek a lázadás illúzióját.
Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók

Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók 

A legnagyobb nyári fesztiválokon több mint egymillió látogató bulizott. És vásároltak a boltban is, leginkább az alkohol és élelmiszerek fogynak.
Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó?

Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó? 

Az autósok elsősorban alvással és szórakozással töltenék az időt az önvezető autókban, ám ha hivatalos útra mennének, akkor inkább dolgoznának az autóvezetés helyett. Erre jutott 5 országban végzett felmérésével a stuttgarti központú Horváth & Partners csoport.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo