Szórakozás cikkek


Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban

Nincs mese, szereti a magyar a tűzijátékot és egyre jobban 

A fiatalok 43 százaléka évente legalább egyszer használ pirotechnikát.
Kopogtatnak a jövő társasjátékai

Kopogtatnak a jövő társasjátékai 

Hogyan változtatja meg a digitális innováció a szórakozást?
Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar

Minél nagyobb a jólét annál több a metál zenekar 

Az "unalmas" jólétben metál koncerteken élik ki az emberek a lázadás illúzióját.
Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók

Már a boltban megisszák a sört a fesztiválozók 

A legnagyobb nyári fesztiválokon több mint egymillió látogató bulizott. És vásároltak a boltban is, leginkább az alkohol és élelmiszerek fogynak.
Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó?

Hálószoba vagy iroda legyen az önvezető autó? 

Az autósok elsősorban alvással és szórakozással töltenék az időt az önvezető autókban, ám ha hivatalos útra mennének, akkor inkább dolgoznának az autóvezetés helyett. Erre jutott 5 országban végzett felmérésével a stuttgarti központú Horváth & Partners csoport.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Gazdaság

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál  

A lakáskiadóknak célszerű a bérleti díj 5-10 százalékát folyamatosan visszaforgatniuk, tízévenként pedig egy nagyobb felújítást elvégeztetniük.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo