Startégia cikkek


Az új varázsszó: CCXP

Az új varázsszó: CCXP 

Ügyfélélmény. Egyre többször találkozunk vele, lassan bekúszik a mindennapi vállalati kultúrába. Aki nem is tudja, mit jelent valójában, az is hallott róla, kíváncsi rá. De vajon tényleg ennyire fontos? Tolnai Ákossal, az egyetlen Magyarországon élő CCXP szakértővel beszéltünk.
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt? 

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Cégblog

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart 

Több mint hét évtizedes mélypontra zuhant a brit autóipar termelése szeptemberben a Jaguar Land Rover elleni kibertámadás miatt.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo