Squid game cikkek


Vonzó csali lett a kiberfenyegetések terjesztéséhez a Squid Game

Vonzó csali lett a kiberfenyegetések terjesztéséhez a Squid Game 

A Squid Game (Nyerd meg az életed) koreai túlélő drámasorozat már a megjelenését követő hónapban a Netflix legnézettebb televíziós sorozata lett több mint 111 milliós nézőszámával. Látva a nézők érdeklődését, a kiberbűnözők nem restek kihasználni a rajongók sorozat nézése iránti lelkesedését, így az interneten máris megjelentek a jól ismert csalási módszerek. A Kaspersky szakemberei a Squid Game-hez kapcsolódó kifinomult, élesben alkalmazott leggyakoribb fenyegetésekre, többek között trójai vírusokra, reklámszoftverekre és halloweeni jelmezekre szóló adathalász ajánlatokra figyelmeztetnek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Elmondták, mi elé néz Magyarország

Elmondták, mi elé néz Magyarország 

Az OECD minimálisan rontotta az idei és a jövő évi globális gazdasági növekedésre vonatkozó előrejelzéseit.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo