Reorganizáció cikkek


Segítség a vállalkozásoknak a veszélyhelyzet alatt: így kerülhető el a fizetésképtelenség

Segítség a vállalkozásoknak a veszélyhelyzet alatt: így kerülhető el a fizetésképtelenség 

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a magyar kormány megannyi rendkívüli intézkedést vezetett be, amelynek következtében számos szolgáltatás szünetelt, rengeteg üzlet bezárt és az utazás továbbra is csak korlátozott keretek között lehetséges. Az e korlátozásokkal érintett vállalkozások hatalmas veszteséget szenvedtek el, ami akár a fizetésképtelenségüket is eredményezheti.
A reorganizáció mentőöv lehet a sodródó vállalatoknak

A reorganizáció mentőöv lehet a sodródó vállalatoknak 

Még mindig riasztóan magas a megszűnő cégek száma Magyarországon: 2013. harmadik negyedévében 8511 cég szűnt meg. Pedig pénzügyi reorganizáció révén gyakran megmenthető és újraéleszthető egy-egy adósságspirálba került vállalkozás. A hosszú távra szóló folyamat során pénzükhöz juthatnak a hitelezők, és megmarad a tulajdonosok presztízse is. A reorganizáció viszont komoly kompromisszumokkal és erőfeszítéssel jár.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo