Rajongók cikkek


Brandfanatizmus

Brandfanatizmus 

A legnépszerűbb márkákat kultikus imádat övezi az elszánt rajongók körében. A világcégek lábnyoma óriási, fogyasztói bázisuk több nagy ország lakosságának számát is túlszárnyalja. CSR-akcióikkal felelős fogyasztásra inspirálhatnának, de leginkább arra használják a vásárlók márkahűségét, hogy függővé tegyék és ezáltal állandó fogyasztásra késztessék őket. A rajongó a legjobb nagykövete a brandnek: ingyen hirdeti a termék nagyszerűségét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Részletek a kormány új csodafegyveréről

Részletek a kormány új csodafegyveréről  

Hétfőtől hét termék egységesen 3 százalékos fix kamattal érhető el a hazai vállalkozásoknak a Széchenyi Kártya Program keretében.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo