Pozitív hozzáállás cikkek


Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo