Piacbővítés cikkek


Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon

Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon 

Kiemelt kormányzati szándék a kkv-k exportképességének növelése, de a cégek számára is fontos, hiszen egyértelmű, hogy a külpiaci megjelenés komoly lehetőségeket jelent a növekedésre. Egy sikeres magyar vállalkozás osztja meg tapasztalatait arról, hogy mi az, ami számít az exportpiacokon.
Célpontokat keres egy újabb befektető

Célpontokat keres egy újabb befektető 

Két év alatt több mint félmilliárd forintnyi forrást biztosít a JEREMIE III. forrásból gazdálkodó PBG FMC Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a startup vállalkozásokat támogató Traction Labs Zrt. (Traction Tribe) számára, amely most induló, magyar és régiós vállalkozásokat segít innovációik megvalósításában és az amerikai piacra lépésben.
Nehezen indulnak új utakra a kkv-k

Nehezen indulnak új utakra a kkv-k 

Bár a magyar gazdaság fő hajtóerejét évek óta a külkereskedelem jelenti, a kkv-k egyelőre ebben alig-alig vesznek részt. Egy friss kutatás szerint alig 23 százalékuk végez export-import tevékenységet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo