Piacbővítés cikkek


Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon

Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon 

Kiemelt kormányzati szándék a kkv-k exportképességének növelése, de a cégek számára is fontos, hiszen egyértelmű, hogy a külpiaci megjelenés komoly lehetőségeket jelent a növekedésre. Egy sikeres magyar vállalkozás osztja meg tapasztalatait arról, hogy mi az, ami számít az exportpiacokon.
Célpontokat keres egy újabb befektető

Célpontokat keres egy újabb befektető 

Két év alatt több mint félmilliárd forintnyi forrást biztosít a JEREMIE III. forrásból gazdálkodó PBG FMC Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a startup vállalkozásokat támogató Traction Labs Zrt. (Traction Tribe) számára, amely most induló, magyar és régiós vállalkozásokat segít innovációik megvalósításában és az amerikai piacra lépésben.
Nehezen indulnak új utakra a kkv-k

Nehezen indulnak új utakra a kkv-k 

Bár a magyar gazdaság fő hajtóerejét évek óta a külkereskedelem jelenti, a kkv-k egyelőre ebben alig-alig vesznek részt. Egy friss kutatás szerint alig 23 százalékuk végez export-import tevékenységet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?  

A héten megjelentek az első lakás vásárlását célzó új államilag támogatott konstrukció részletei.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo