Piacbővítés cikkek


Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon

Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon 

Kiemelt kormányzati szándék a kkv-k exportképességének növelése, de a cégek számára is fontos, hiszen egyértelmű, hogy a külpiaci megjelenés komoly lehetőségeket jelent a növekedésre. Egy sikeres magyar vállalkozás osztja meg tapasztalatait arról, hogy mi az, ami számít az exportpiacokon.
Célpontokat keres egy újabb befektető

Célpontokat keres egy újabb befektető 

Két év alatt több mint félmilliárd forintnyi forrást biztosít a JEREMIE III. forrásból gazdálkodó PBG FMC Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a startup vállalkozásokat támogató Traction Labs Zrt. (Traction Tribe) számára, amely most induló, magyar és régiós vállalkozásokat segít innovációik megvalósításában és az amerikai piacra lépésben.
Nehezen indulnak új utakra a kkv-k

Nehezen indulnak új utakra a kkv-k 

Bár a magyar gazdaság fő hajtóerejét évek óta a külkereskedelem jelenti, a kkv-k egyelőre ebben alig-alig vesznek részt. Egy friss kutatás szerint alig 23 százalékuk végez export-import tevékenységet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ítéletet mondtak a készpénzről

Ítéletet mondtak a készpénzről  

A magyar fiatalok egyre természetesebben használják a digitális fizetési módokat.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

Kisebbet ugrott a Puma

Kisebbet ugrott a Puma  

A német sportszergyártó a tavalyi azonos időszakinál kisebb bevételt ért el az idei második negyedévben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo