Piac & Profit és BKIK Cégmarketing – 2019 cikkek


"Kell egy jó legenda" - hogyan csomagoljuk sztorikba a terméket?

"Kell egy jó legenda" - hogyan csomagoljuk sztorikba a terméket? 

A vevőt nem a cégek önfényezése és a puszta termékleírás érdekli, hanem az áru gyakorlati haszna és a termék, szolgáltatás, a márka avagy a cég ethosza, küldetéstudata.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo