Pénzügyi szektor cikkek


Egyre biztosabb a talaj a bankok lába alatt

Egyre biztosabb a talaj a bankok lába alatt 

Egy évtizeddel a pénzügyi válságot követően a bankszektor egyre biztosabb talajt érezhet a lába alatt. A nyugodtabb időszakot az ügyfélélmény fejlesztésére és a működési hatékonyság javítására kellene felhasználniuk a bankoknak – derül ki a Deloitte Center for Financial Services 2019-es kitekintéséből.
A pénzügyi vállalatok tartanak az innovátoroktól

A pénzügyi vállalatok tartanak az innovátoroktól 

A nemzetközi bankok, biztosítók és befektetéskezelők nagy többsége növelni kívánja a FinTech cégekkel fennálló együttműködéseit az elkövetkező 3-5 évben, és 20%-os átlagos befektetési megtérülésre számít az innovációs projekteknél. A PwC Redrawing the lines: FinTech’s growing influence on Financial Services című tanulmánya a FinTech cégeknek a pénzügyi szolgáltatásokra gyakorolt növekvő hatását vizsgálja.
Bankvilág és fintech: együtt könnyebb?

Bankvilág és fintech: együtt könnyebb? 

A pénzügyi technológiai startupok, más néven fintech cégek 86 százaléka szorosan együttműködne a hagyományos pénzügyi szolgáltatókkal, mert ők is látják, egyedül nehezebb forradalmat csinálni. Mindkét félnél vannak előnyök, leginkább egymásra lesz szükségük a sikerhez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo