Pénziránytű cikkek


Mennyire tudjuk beosztani a pénzt? Ezzel a pénzügyi személyiségteszttel kiderül

Mennyire tudjuk beosztani a pénzt? Ezzel a pénzügyi személyiségteszttel kiderül 

Eddig több mint 35 ezren töltötték ki a Pénziránytű Alapítvány pénzügyi személyiségtesztjeit. Az eddig a felnőtteknek és az általános iskolás korú gyerekeknek rendelkezésre álló tesztek mellett most már a középiskolások is ellenőrizhetik pénzügyi szokásaikat. Az eddigi teszteredmények a pénzügyi nevelő munka eredményességét bizonyítják.
Indulnak a pénzügyi élményórák az ország hat régiójában

Indulnak a pénzügyi élményórák az ország hat régiójában 

A Pénziránytű Alapítvány a Mastercarddal együttműködésben útjára indította országos Bázisiskola Programját, amelynek keretében az ország hat régiójában ingyenes, pénzügyi tudatosságot fejlesztő foglalkozások és modern tanárképzés várja az általános- és középiskolás diákcsoportokat és a pedagógusokat. A program ünnepélyes megnyitójára az Alapítvány veszprémi bázisiskolájában került sor.
450 ezer kiadvány segíti a diákok pénzügyi nevelését

450 ezer kiadvány segíti a diákok pénzügyi nevelését 

176 ezer példányban érkeztek meg a magyar középiskolákba a pénzügyi tudatosság fejlesztését támogató matematika és történelem példatárak. Emellett 280 ezer példányt rendeltek az iskolák az alapvető pénzügyi és gazdálkodási ismereteket tartalmazó tankönyvekből és a pénzügyi fejezetekkel kiegészített munkafüzetekből. A Pénziránytű Alapítvány tananyagai idén is ingyenesen jutottak el az iskolákba.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák  

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma.

Adózás

Változás a globális minimumadónál

Változás a globális minimumadónál  

Jövőre már központilag nyújthatják be a multik a globális minimumadó bevallását.

Cégblog

Az AI által generált tartalmak és azok hatása a marketingre

Az AI által generált tartalmak és azok hatása a marketingre 

Az utóbbi évek technológiai fejlődése új korszakot nyitott a tartalomgyártásban.

Infokom

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát  

Az automatizáció már nemcsak a gyártósorokon, hanem a hétköznapi irodai munkakörökben is egyre több feladatot képes ellátni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo