Pártfinanszírozás cikkek


Az influencerek az új politikusok

Az influencerek az új politikusok 

Megérkezett az új politikus-generáció: a YouTube-influencerek. A brazíliai helyhatósági és szövetségi választáson néhány huszonéves influencernek sikerült arra használnia internetes népszerűségét, hogy mandátumot szerezzenek. A helyi választásokon óriási mennyiségű szavazatokat kaptak. Mozgalmukat, az MBL-t és kampányaikat a YouTube-csatornáik reklámbevételéből finanszírozták. Itt a képviseleti demokrácia és a független kampányfinanszírozás új korszaka. Brazíliában megtörtént. A többi országban is ez lesz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.

Társadalom

Nagy pofont kaptak a patrióták

Nagy pofont kaptak a patrióták 

A Szabadságpárt és a 66-os Demokraták azonos számú mandátumra számíthat közel 100 százalékos feldolgozottság szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo