Oxo csoport cikkek


Startupokba fektet az OXO csoport

Startupokba fektet az OXO csoport 

Az OXO csoport két korai fázisú innovatív vállalkozással jutott el a befektetési megállapodás aláírásáig összesen 78,4 millió forint értékben, és két további startupról hozott friss befektetési döntést.
Hatszoros forgalmat és ügyfélszámot értek el a korona-évben, és közben még a bajba jutottakon is segítettek

Hatszoros forgalmat és ügyfélszámot értek el a korona-évben, és közben még a bajba jutottakon is segítettek 

A Blue Colibri App célja a kezdetektől az volt, hogy átsegítse az itthon még mindig több sebből vérző vállalati belső kommunikációs gyakorlatokat a 21. századba. Aztán tavaly márciusban beütött a koronavírus, és úgy érezték, a saját cégük építése ebben a helyzetben már nem lehet az egyedüli cél, így létrehoztak egy ingyenes alkalmazást, mellyel a leginkább küszködő vállalkozásoknak segítettek, hogy a felfordult világban is működőképesek maradhassanak, majd beszálltak egy projektbe, ahol egyszerre támogatták egy teljes szektor állástalanná lett dolgozóit és a munkaerőhiánnyal küzdő intézményeit. És közben a várakozásaikat messze felülmúló sikereket arattak.
Összeomlás helyett diadal - magyar fintech-sikerek a koronavírus árnyékában

Összeomlás helyett diadal - magyar fintech-sikerek a koronavírus árnyékában 

Távolságot tartunk, nem érintkezünk, sőt, leginkább ki se mozdulunk otthonról – de a pénzügyeket attól még változatlanul intéznünk kell. Hogy ezt könnyebben és biztonságosabban tudjuk megtenni, abban segítenek a PSC CEE és az Ff.next megoldásai. Mindkét magyar fintech cég a gödör helyett a kihívást látta meg a járványhelyzetben, és némi iránymódosítással, valamint annál több innovációval mindketten sikeresen reagáltak is rá. További közös vonásuk, hogy mindkettejüket az OXO csoport támogatja.
„Hazafinak tartjuk magunkat”

„Hazafinak tartjuk magunkat” 

Vajon a koronavírus vagy a laza monetáris politikák érintik a startupokat is vagy az őket tőkével ellátó kockázati tőketársaságokat? A kérdést Oszkó Péternek tettük fel a februári Piac & Profit magazinban.
Az ötletre is van pénz – források startupoknak

Az ötletre is van pénz – források startupoknak 

Egy új vállalkozás számára kétségtelenül a legrázósabb kérdés, honnan szerezzenek forrást ötleteik, elképzeléseik megvalósításához. Jó iránymutatást adhat ebben a hazai technológiai szektor egyik legaktívabb befektetője, az OXO Csoport, hiszen portfóliócégeik csak idén már közel négymilliárd forintnyi külső forrást tudtak bevonni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?  

Az elmúlt években számottevően emelkedett a vállalkozásokat érintő kibertámadások száma.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra?

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra? 

A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék – vásárolna a jövőben lakóingatlant.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo