Oxo csoport cikkek


Startupokba fektet az OXO csoport

Startupokba fektet az OXO csoport 

Az OXO csoport két korai fázisú innovatív vállalkozással jutott el a befektetési megállapodás aláírásáig összesen 78,4 millió forint értékben, és két további startupról hozott friss befektetési döntést.
Hatszoros forgalmat és ügyfélszámot értek el a korona-évben, és közben még a bajba jutottakon is segítettek

Hatszoros forgalmat és ügyfélszámot értek el a korona-évben, és közben még a bajba jutottakon is segítettek 

A Blue Colibri App célja a kezdetektől az volt, hogy átsegítse az itthon még mindig több sebből vérző vállalati belső kommunikációs gyakorlatokat a 21. századba. Aztán tavaly márciusban beütött a koronavírus, és úgy érezték, a saját cégük építése ebben a helyzetben már nem lehet az egyedüli cél, így létrehoztak egy ingyenes alkalmazást, mellyel a leginkább küszködő vállalkozásoknak segítettek, hogy a felfordult világban is működőképesek maradhassanak, majd beszálltak egy projektbe, ahol egyszerre támogatták egy teljes szektor állástalanná lett dolgozóit és a munkaerőhiánnyal küzdő intézményeit. És közben a várakozásaikat messze felülmúló sikereket arattak.
Összeomlás helyett diadal - magyar fintech-sikerek a koronavírus árnyékában

Összeomlás helyett diadal - magyar fintech-sikerek a koronavírus árnyékában 

Távolságot tartunk, nem érintkezünk, sőt, leginkább ki se mozdulunk otthonról – de a pénzügyeket attól még változatlanul intéznünk kell. Hogy ezt könnyebben és biztonságosabban tudjuk megtenni, abban segítenek a PSC CEE és az Ff.next megoldásai. Mindkét magyar fintech cég a gödör helyett a kihívást látta meg a járványhelyzetben, és némi iránymódosítással, valamint annál több innovációval mindketten sikeresen reagáltak is rá. További közös vonásuk, hogy mindkettejüket az OXO csoport támogatja.
„Hazafinak tartjuk magunkat”

„Hazafinak tartjuk magunkat” 

Vajon a koronavírus vagy a laza monetáris politikák érintik a startupokat is vagy az őket tőkével ellátó kockázati tőketársaságokat? A kérdést Oszkó Péternek tettük fel a februári Piac & Profit magazinban.
Az ötletre is van pénz – források startupoknak

Az ötletre is van pénz – források startupoknak 

Egy új vállalkozás számára kétségtelenül a legrázósabb kérdés, honnan szerezzenek forrást ötleteik, elképzeléseik megvalósításához. Jó iránymutatást adhat ebben a hazai technológiai szektor egyik legaktívabb befektetője, az OXO Csoport, hiszen portfóliócégeik csak idén már közel négymilliárd forintnyi külső forrást tudtak bevonni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója  

Az erősödő bérlői kereslet hatására immár harmadik hónapja a 250 ezres lélektani határ felett stabilizálódtak a kínálati bérleti díjak Budapesten.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo