Oracle cikkek

hirdetés

Nagy kereskedelmi akciók lesznek karácsony előtt, érdemes kivárni és figyelni

Nagy kereskedelmi akciók lesznek karácsony előtt, érdemes kivárni és figyelni

Az Oracle új kutatása szerint az infláció az európai fogyasztókat korai vásárlásra és akciók vadászatára ösztönzi, 68 százalékuk az áruhitelt is megfontolja.
Az üzlet új jelszava a boldogságkielégítés

Az üzlet új jelszava a boldogságkielégítés

Az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) és Gretchen Rubin, az ötszörös New York Times bestseller író és podcaster új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban.
Kockázatos felhőben tárolni a céges adatokat

Kockázatos felhőben tárolni a céges adatokat

Egyre költségesebb a kiberbiztonság, a cégek nehezen tudnak lépést tartani a biztonsági szakemberek és a kiberbűnözök közötti fegyverkezési versennyel, sokak szerint egységes szabályozásra lenne szükség a felhőben tárolt adatok védelme érdekében.
Kérésre a felhő házhoz megy

Kérésre a felhő házhoz megy

A technológia ma már ott tart, hogy az üzletileg kritikus adatok is biztonsággal bevihetők a felhőbe, de ha valaki még mindig aggódik, arra is lehetőség van, hogy „házhoz vigyék” a felhőt. Az egyik világviszonylatban vezető felhőszolgáltató, az Oracle magyarországi igazgatójával, Reményi Csabával beszélgettünk az új digitális világról, amit sokan még mindig jövőként kezelnek, pedig már kézzelfoghatóan itt van.
A jó munkahely titka: élmény is kell a pénz mellé

A jó munkahely titka: élmény is kell a pénz mellé

A munkavállalók és munkáltatók közötti kapcsolat sok tekintetben feszültté vált. Az Oracle HR stratégiai igazgatója, Andy Campbell szerint 2017 végén azt látjuk, hogy a munkavállalók alapvetően vágynak a munkahelyi kötődésre és az érzetre, hogy a munkájuk valamilyen célt szolgál. A munkáltatók azonban hajlamosak megragadni a régi munkáltatói módszereknél, amelyek utolsó rangon kezelik a munkavállalókat.
hirdetés
A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő

A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő

Három globális trend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén – az Oracle legfrissebb felmérése szerint. A kutatás több mint 15 ezer fogyasztó vásárlási szokásait vizsgálta a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiák elfogadása körében.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

Az orosz-ukrán háború miatt kialakult válság egyre jelentősebb hatást gyakorol a vállalkozókra is.
hirdetés

Cégblog

Mire figyeljünk, ha céges autóval megyünk külföldre?

Mire figyeljünk, ha céges autóval megyünk külföldre?

A LeasePlan összegyűjtötte, hogy ha már elkerülni nem tudtuk, mi a teendő külföldről érkező bírság esetén.

Klímablog

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

2040-re klímasemleges lehet a távfűtés Bécsben - épülhet az első geotermikus erőmű.

Gazdaság

Kapuzárás néhány napon belül, ha valaki devizában akarja fizetni az adót

Kapuzárás néhány napon belül, ha valaki devizában akarja fizetni az adót

Adófizetés devizában: néhány napon belül dönteni kell.

Társadalom

Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

A hadseregek átcsoportosítását követően ismét felerősödtek a harci cselekmények Ukrajnában, ami növeli az áldozatok számát.

Infokom

Nincsenek felkészülve kibertámadásokra a magyar cégvezetők

Nincsenek felkészülve kibertámadásokra a magyar cégvezetők

A Sophos regionális felmérése szerint a magyar vállalatok vezetőinek csupán 20 százaléka kapott kiberbiztonsági képzést.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo