Oracle cikkek


Nagyot buktak, akik a mesterséges intelligenciába fektettek

Nagyot buktak, akik a mesterséges intelligenciába fektettek 

Egy kínai fejlesztés megrendítette a piacot.
Trump robbantotta a mesterséges intelligencia piacot

Trump robbantotta a mesterséges intelligencia piacot 

Gigaberuházás az AI jövőjéért.
Nagy kereskedelmi akciók lesznek karácsony előtt, érdemes kivárni és figyelni

Nagy kereskedelmi akciók lesznek karácsony előtt, érdemes kivárni és figyelni 

Az Oracle új kutatása szerint az infláció az európai fogyasztókat korai vásárlásra és akciók vadászatára ösztönzi, 68 százalékuk az áruhitelt is megfontolja.
Az üzlet új jelszava a boldogságkielégítés

Az üzlet új jelszava a boldogságkielégítés 

Az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) és Gretchen Rubin, az ötszörös New York Times bestseller író és podcaster új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban.
Kockázatos felhőben tárolni a céges adatokat

Kockázatos felhőben tárolni a céges adatokat 

Egyre költségesebb a kiberbiztonság, a cégek nehezen tudnak lépést tartani a biztonsági szakemberek és a kiberbűnözök közötti fegyverkezési versennyel, sokak szerint egységes szabályozásra lenne szükség a felhőben tárolt adatok védelme érdekében.
Kérésre a felhő házhoz megy

Kérésre a felhő házhoz megy 

A technológia ma már ott tart, hogy az üzletileg kritikus adatok is biztonsággal bevihetők a felhőbe, de ha valaki még mindig aggódik, arra is lehetőség van, hogy „házhoz vigyék” a felhőt. Az egyik világviszonylatban vezető felhőszolgáltató, az Oracle magyarországi igazgatójával, Reményi Csabával beszélgettünk az új digitális világról, amit sokan még mindig jövőként kezelnek, pedig már kézzelfoghatóan itt van.
A jó munkahely titka: élmény is kell a pénz mellé

A jó munkahely titka: élmény is kell a pénz mellé 

A munkavállalók és munkáltatók közötti kapcsolat sok tekintetben feszültté vált. Az Oracle HR stratégiai igazgatója, Andy Campbell szerint 2017 végén azt látjuk, hogy a munkavállalók alapvetően vágynak a munkahelyi kötődésre és az érzetre, hogy a munkájuk valamilyen célt szolgál. A munkáltatók azonban hajlamosak megragadni a régi munkáltatói módszereknél, amelyek utolsó rangon kezelik a munkavállalókat.
A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő

A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő 

Három globális trend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén – az Oracle legfrissebb felmérése szerint. A kutatás több mint 15 ezer fogyasztó vásárlási szokásait vizsgálta a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiák elfogadása körében.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo