Online játék cikkek
Game over: az online játékok veszélyei
Az online játékok gyártása és üzemeltetése viszonylag rövid idő alatt rendkívül jövedelmező iparággá vált, olyannyira, hogy több online regisztráció van, mint valaha. A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint az emberek 53%-a játszik rendszeresen, ugyanez az arány picit nő a fiatalabb korcsoportban, 25-34 évesek 64%-a, míg a 16-24 évesek 67%-a. Ugyanakkor ez hasonlóan jövedelmező pénzforrás a bűnözőknek, hiszen a feltört fiókokat könnyedén értékesíthetik a feketepiacon. A kiberfenyegetések ellenére az online játékosok rendszeresen sebezhetővé teszik a fiókjaikat, az elmentett játékmeneteiket, a személyes adataikat – potenciálisan akár pénzt is.
Az online játékok ellen indult az új roham
A Kaspersky Lab közzétette legfrissebb időszaki DDoS jelentését, amely a harmadik negyedévet vizsgálta. Amellett, hogy az olyan fő tendenciák változatlanok, mint például a botnetek támadása, vagy a komplex DDoS támadások előretörése, vagy a Linux alapú botnetek terjedése, megjelentek új tényezők is, mint például az online játékok, valamint az új pénzügyi szolgáltatások elleni támadások.