Online álláskeresés cikkek

Van állás és munkakereső is, csak nem ugyanott
A legtöbb embert szak-, fizikai, segéd- és betanított munkákra várták 2016-ban, de értékesítés és kereskedelem kategóriában is rekordszámú hirdetés jelent meg. Ezzel szemben a jelentkezőknél leginkább az adminisztrációs és asszisztensi irodai munkák voltak népszerűek.

Bővülhet az idén az online álláspiac
A tavalyi 2,8 milliárd forint magyarországi összes online álláspiaci árbevételhez képest, melynek több mint 85 százalékát, pontosan 2,46 milliárd forintot az állásportálok adtak, az idei évre 10-15 százalékos növekedést prognosztizál éves online álláspiaci kutatása alapján az eNET.

Két év, kétmillió álláskereső
Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. A fiatalok a megfelelő mértékű és minőségű munkatapasztalatot, az idősebbek a minél magasabb végzettséget tartják a legfontosabb tényezőnek a munkaerőpiacon.