Online álláskeresés cikkek


Van állás és munkakereső is, csak nem ugyanott

Van állás és munkakereső is, csak nem ugyanott 

A legtöbb embert szak-, fizikai, segéd- és betanított munkákra várták 2016-ban, de értékesítés és kereskedelem kategóriában is rekordszámú hirdetés jelent meg. Ezzel szemben a jelentkezőknél leginkább az adminisztrációs és asszisztensi irodai munkák voltak népszerűek.
Bővülhet az idén az online álláspiac

Bővülhet az idén az online álláspiac 

A tavalyi 2,8 milliárd forint magyarországi összes online álláspiaci árbevételhez képest, melynek több mint 85 százalékát, pontosan 2,46 milliárd forintot az állásportálok adtak, az idei évre 10-15 százalékos növekedést prognosztizál éves online álláspiaci kutatása alapján az eNET.
Két év, kétmillió álláskereső

Két év, kétmillió álláskereső 

Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. A fiatalok a megfelelő mértékű és minőségű munkatapasztalatot, az idősebbek a minél magasabb végzettséget tartják a legfontosabb tényezőnek a munkaerőpiacon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo