Offline értékesítés cikkek


A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából 

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél  

Kedvezőbb feltételekkel juthatnak hozzá a 3 százalékos lakáshitelhez az átalányadózó őstermelők és a mezőgazdasági egyéni vállalkozók.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo