Nemzeti ünnepek cikkek


Orbán Viktor aktualitását veszítette

Orbán Viktor aktualitását veszítette 

A tavalyi 56-os Orbán beszéddel súlyos gondok vannak az idén.
Március 15. a turizmusban is ünnepnap

Március 15. a turizmusban is ünnepnap 

Több mint a kétszeresére nő a belföldi turizmus forgalma a nemzeti ünneppel egybeeső hosszú hétvégén – derült ki a Szallas.hu friss elemzéséből. Közel 50 ezer forintot kóstál egy átlagfoglalás és jellemzően két éjre szól, a szálláshelyek típusát illetően pedig a wellness a legnépszerűbb.
Sok hosszú hétvégénk lesz 2018-ban

Sok hosszú hétvégénk lesz 2018-ban 

2018. január 1-től hatályos, de már nyilvános az NGM rendelete a munkaszüneti napok körüli munkarendről. Ennek alapján jövőre is bőven lesz hosszú hétvége, de az idén megszokottól eltérően ezek egy részét kompenzálják az áthelyezett munkanapok – írja az RSM Hungary.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Könnyít a NAV

Könnyít a NAV 

Könnyítés a biztosítási jogviszony bejelentésnél: számos pozitív változással jön a 08E.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Pörög a magyarországi turizmus

Pörög a magyarországi turizmus 

A vendégek száma (közel 1,7 millió) 11, a vendégéjszakáké (3,8 millió) 10 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo