Negatív élmény cikkek


Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma 

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével?

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével? 

A vállalkozások többsége arról álmodik, hogy egyre több megrendelés érkezik, folyamatosan nő a bevétel, és egyre több ügyfelet tudnak kiszolgálni.

Klímablog

Magyarország legpusztítóbb aszályai

Magyarország legpusztítóbb aszályai 

A 2022-es aszály után az idei év is extrém szárazsággal fenyeget, az állam már kihirdette az aszály-vészhelyzetet.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo