Narratíva cikkek


A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak 

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Látványosan olvad Elon Musk vagyona

Látványosan olvad Elon Musk vagyona 

Az amerikai vállalkozó vagyona egy nap alatt csaknem 34 milliárd dollárral csökkent.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Gazdaság

Mit jelent az új magyar kiberbiztonsági stratégia a mindennapjainkra?

Mit jelent az új magyar kiberbiztonsági stratégia a mindennapjainkra? 

Ma már szinte lehetetlen úgy élni, dolgozni, tanulni vagy bármilyen ügyet intézni, hogy ne használnánk digitális eszközöket.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo