Munkaerő-kereslet cikkek


Békés és Nógrád vármegyében csökkent az állásra pályázók száma

Békés és Nógrád vármegyében csökkent az állásra pályázók száma 

Két vármegye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest.
Már fizetést is emelnek a kkv-k, csak legyen munkaerő

Már fizetést is emelnek a kkv-k, csak legyen munkaerő 

Erőteljesen megugrott a munkaerő-felvételt tervező cégek aránya, minden negyedik kkv tervez álláshirdetést feladni a következő egy évben. Emellett a fizetésemelési szándék is nőtt, durván a vállalkozások harmadánál számíthatnak a dolgozók magasabb bérre – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. Ennyire kezd látszódni a munkaerőhiány?
Hogy mi lesz? Több munkahely, na az nem

Hogy mi lesz? Több munkahely, na az nem 

Visszaesett a munkaadói optimizmus Magyarországon, ám a munkaadók felvételi kedve mégis szerényen pozitív. A gyártás és a vendéglátóipar, valamint a közlekedés, raktározás és kommunikáció területén továbbra is kiemelkedőek a várakozások a manpower most közzétett felmérése szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo