Modell cikkek


5-6 Celsius-fokos felmelegedésnél már az emberi faj is kihalhat!

5-6 Celsius-fokos felmelegedésnél már az emberi faj is kihalhat! 

Ez rizikó-jóslat persze minket, az emberi fajt is magában foglalja. Az állatfajok és növényfajták tömeges pusztulása olyan dominóeffektust indíthat be, melynek mi isszuk meg a levét, figyelmeztetnek tudósok. Ha eléri a 5-6 Celsius-fokot a globális felmelegedés, minden életforma kihalhat a Földön a klímaváltozás miatt.
Az Apple-nek is élni kell valamiből

Az Apple-nek is élni kell valamiből 

A legújabb, iPhone XS Max mobil csúcsmodelljének előállítási költsége 376 euró, miközben a készüléket 1.650 euró körüli áron hozták forgalomba.
Az kell, ami a menőknek is van

Az kell, ami a menőknek is van 

Tízes éveik elején alakul ki a gyerekekben, hogy mindenekelőtt tárgyakra vágynak. A pszichológusnak van válasza arra, hogy lehet megelőzni a materialista hajlamot.
Szeméttelep emisszióját hasznosítja a L'Oreal

Szeméttelep emisszióját hasznosítja a L'Oreal 

A világ legnagyobb kozmetikai cége modellértékű kezdezményezésbe fogott, amelyet más vállalatok is utánozhatnak. Szeméttelepek emisszióját hasznosítja újra.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo