Marketingterv cikkek


Amin a marketingtervek elcsúsznak

Amin a marketingtervek elcsúsznak 

Marketingtervet összeállítani nem egyszerű feladat. Ahhoz, hogy reális és nem utolsósorban hatékony legyen, muszáj az alapoknál kezdeni. Szakértőnk segít!
Négy tipp a válságmarketingre

Négy tipp a válságmarketingre 

Nehéz időkben a cégvezetőknek a vállalkozás teljes spektrumán szét kell tekinteni, és végiggondolni, hogy lehetne úgy kievickélni a helyzetből, hogy virágzó és nyereséges maradjon a cég.
Marketingterv nélkül bekötött szemmel vezetjük a cégünket

Marketingterv nélkül bekötött szemmel vezetjük a cégünket 

„Van marketingtervünk, csak nem írtuk le!”, „Nincs állandó marketingköltésünk, így terv sem szükséges”, „Igen, szoktunk marketingezni, mindig kitalálunk valami akciót…” Ismerős mondatok? Szakértőnk, Miklovicz Norbert szerint ezek a leggyakoribb válaszok arra a kérdésre, hogy van-e a cégnek marketingstratégiája. Vajon milyen tervezésre lenne szükségünk ahhoz, hogy sikeres legyen a cégünk? Sorozatunkból megtudhatja, hogy miért fontos a marketingterv és azt is, hogy milyen a jó marketingstratégia.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Hamarosan nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között

Hamarosan nem lehet büntetlenül bérkülönbség a női és a férfi munkavállalók között 

Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv, amely számos feladatot ró a vállalatokra.

Adózás

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél

Komoly drágulás jöhet a dohánytermékeknél 

Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo