Marketingterv cikkek


Amin a marketingtervek elcsúsznak

Amin a marketingtervek elcsúsznak 

Marketingtervet összeállítani nem egyszerű feladat. Ahhoz, hogy reális és nem utolsósorban hatékony legyen, muszáj az alapoknál kezdeni. Szakértőnk segít!
Négy tipp a válságmarketingre

Négy tipp a válságmarketingre 

Nehéz időkben a cégvezetőknek a vállalkozás teljes spektrumán szét kell tekinteni, és végiggondolni, hogy lehetne úgy kievickélni a helyzetből, hogy virágzó és nyereséges maradjon a cég.
Marketingterv nélkül bekötött szemmel vezetjük a cégünket

Marketingterv nélkül bekötött szemmel vezetjük a cégünket 

„Van marketingtervünk, csak nem írtuk le!”, „Nincs állandó marketingköltésünk, így terv sem szükséges”, „Igen, szoktunk marketingezni, mindig kitalálunk valami akciót…” Ismerős mondatok? Szakértőnk, Miklovicz Norbert szerint ezek a leggyakoribb válaszok arra a kérdésre, hogy van-e a cégnek marketingstratégiája. Vajon milyen tervezésre lenne szükségünk ahhoz, hogy sikeres legyen a cégünk? Sorozatunkból megtudhatja, hogy miért fontos a marketingterv és azt is, hogy milyen a jó marketingstratégia.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél

Bővül a kör a 3 százalékos lakáshitelnél  

Kedvezőbb feltételekkel juthatnak hozzá a 3 százalékos lakáshitelhez az átalányadózó őstermelők és a mezőgazdasági egyéni vállalkozók.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo