Marketing terv cikkek
![Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?](https://piacesprofit.hu/i/c/c/8/9/4/e/4/2/7/e/0/5/6/1/1/0/f/5/e/f/penz-vagy-hatarido-melyik-a-jobb-muzsa-a-marketinghez_md.jpg)
Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?
„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.
![A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése](https://piacesprofit.hu/i/f/2/1/6/6/4/2/d/c/5/9/1/5/8/8/b/f/a/2/d/a-sikeres-marketingkommunikacios-strategia-6-lepese_md.jpg)
A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése
A sikeres marketinghez olyan tervet kell kidolgozni, mely egyedi, fenntartható, hosszabb távra meghatározza az ismertség növeléséhez, bizalom építéséhez szükséges teendőket. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.
![A biztos bevételhez vezető út](https://piacesprofit.hu/i/b/e/5/f/1/4/f/2/0/3/2/4/f/d/8/a/7/f/9/5/a-biztos-bevetelhez-vezeto-ut_md.jpg)
A biztos bevételhez vezető út
Bizonyára nem lehet véletlen, hogy 10 induló cégből mindössze 1 éri meg az ötödik évét. Mint ahogy az sem, hogy vannak, akik győztesként, míg mások vesztesként kerülnek ki egy-egy válsághelyzetből – még ha teljesen ugyanazon a piacon, hasonló háttérrel rendelkeznek is. A biztos bevételhez vezető út az első jó lépéssel kezdődik. Szakértőnk segít, mi az!
![A jó marketing terv 5 lépcsője](https://piacesprofit.hu/i/d/1/2/3/a/4/5/d/2/9/5/b/c/5/3/a/d/3/7/8/a-jo-marketing-terv-5-lepcsoje_md.jpg)
A jó marketing terv 5 lépcsője
Még a legkisebb cégeknek is szüksége van marketing kommunikációs tervre. Hogy ez túl nagy szónak hangzik? Pedig fontos, hogy ha kevés pénzünk is van erre, azt tudatosan és hatékonyan költsük el.