Marketing terv cikkek


Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?

Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez? 

„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.
A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése

A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése 

A sikeres marketinghez olyan tervet kell kidolgozni, mely egyedi, fenntartható, hosszabb távra meghatározza az ismertség növeléséhez, bizalom építéséhez szükséges teendőket. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.
A biztos bevételhez vezető út

A biztos bevételhez vezető út 

Bizonyára nem lehet véletlen, hogy 10 induló cégből mindössze 1 éri meg az ötödik évét. Mint ahogy az sem, hogy vannak, akik győztesként, míg mások vesztesként kerülnek ki egy-egy válsághelyzetből – még ha teljesen ugyanazon a piacon, hasonló háttérrel rendelkeznek is. A biztos bevételhez vezető út az első jó lépéssel kezdődik. Szakértőnk segít, mi az!
A jó marketing terv 5 lépcsője

A jó marketing terv 5 lépcsője 

Még a legkisebb cégeknek is szüksége van marketing kommunikációs tervre. Hogy ez túl nagy szónak hangzik? Pedig fontos, hogy ha kevés pénzünk is van erre, azt tudatosan és hatékonyan költsük el.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

Hiba támadt a bankkártyás tranzakcióiknál

Hiba támadt a bankkártyás tranzakcióiknál  

A bankszektoron kívüli egyetlen kártyaelfogadó technikai problémája okozta a fizetési számlák ismételt megterhelését szerdán.

Infokom

Megnyílt egy program, 85 milliárd forintra pályázhatnak a vállalkozások

Megnyílt egy program, 85 milliárd forintra pályázhatnak a vállalkozások 

Augusztus 26-ig igényelhetnek támogatást az infokommunikációs vállalkozások a vezeték nélküli lefedettséget bővítő szélessávú fejlesztéseikhez.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo