Márkaüzenet cikkek


A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak 

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően

Győrffy Dóra: Közgazdászként szkeptikus vagyok Magyar Péter elképzeléseit illetően 

A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 79. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Cégblog

Szárnyal a Ryanair

Szárnyal a Ryanair  

A légitársaság nyeresége több mint kétszeresére nőtt.

Gazdaság

A világ népessége a különbözőség korszakába lépett

A világ népessége a különbözőség korszakába lépett 

A világ számos jelentős országának népessége csökken; Kína 2021-ben, míg Japán 2010-ben érte el a csúcsot. Az Egyesült Államok lélekszáma várhatóan nem éri el a csúcsot ebben az évszázadban, nagyrészt a folyamatos nettó migráció eredményeképpen.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo