Magyar reklám szövetség cikkek


Durva adóemelés jöhet januárban

Durva adóemelés jöhet januárban 

A 2017-es – akkor elbukott – javaslathoz hasonlóan, ismét az ingyenes reklámhordozókra kivetett adókat emelné meg a kormány, még a tavalyinál is brutálisabb mértékben. Egy ilyen intézkedés árát azonban a fogyasztók, elsősorban a nyugdíjasok és az alacsony jövedelműek fizetnék meg.
Ha nem módosul a törvénytervezet, versenyhátrányt jelenthet a GDPR bevezetése

Ha nem módosul a törvénytervezet, versenyhátrányt jelenthet a GDPR bevezetése 

Az Igazságügyi Minisztérium 2017. augusztus 29-én bocsátotta társadalmi egyeztetésre a jelenlegi magyar adatvédelmi törvény, azaz az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) módosításáról szóló tervezetét. A módosítást az indokolja, hogy a magyar adatvédelmi jogot, így többek között az Infotv.-t is összhangba kell hozni az EU általános adatvédelmi rendeletével (GDPR). Mivel 2018. május 25-étől a GDPR közvetlenül alkalmazandó lesz az EU tagállamaiban, így Magyarországon is, ezért az Infotv. adatvédelmi rendelkezéseinek jelentős részre feleslegessé válik - olvasható a Magyar Reklámszövetség közleményében.
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval

A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval 

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Cégblog

Új időszámítás jön a kávéiparban

Új időszámítás jön a kávéiparban  

Az amerikai Keurig Dr Pepper megállapodott a Douwe Egberts holland tulajdonosa, a JDE Peet's fölvásárlásáról.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra  

100 milliárd forint felett jár a Jedlik Ányos Energetikai Programra beérkezett pályázatok összértéke.

Társadalom

Egyértelmű, mire játszik Putyin

Egyértelmű, mire játszik Putyin  

A német külügyminiszter beszélt erről.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo