Magyar eurokötvény cikkek


Jön a magyar eurókötvény

Jön a magyar eurókötvény 

Prémium €uro Magyar Államkötvény (P€MÁK) néven hároméves futamidejű, változó kamatozású, az euro-övezeti átlagos fogyasztói árindex plusz 2,5 százalékos kamatprémiummal rendelkező, egy euro alapcímletű állampapír kibocsátását tervezi az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK). Az új papírt elsősorban lakosságnak szánják, de cégek, illetve devizakülföldi természetes és jogi személyek is vásárolhatják majd.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Nagy lehetőséget hagynak ki a cégek

Nagy lehetőséget hagynak ki a cégek 

A cégek többsége még nincs tisztában azzal, hogy a fenntartható működés miként járul hozzá az üzleti sikerhez.

Jogi kisokos

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között 

Az EJEB megerősítette Olaszország jogát arra, hogy visszaszerezze az amerikai Getty Múzeumban tárolt értékes görög bronzszobrot.

Cégblog

Nagy lehetőséget hagynak ki a cégek

Nagy lehetőséget hagynak ki a cégek 

A cégek többsége még nincs tisztában azzal, hogy a fenntartható működés miként járul hozzá az üzleti sikerhez.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Infokom

A mesterséges intelligencia már a spájzban van?

A mesterséges intelligencia már a spájzban van? 

Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo