Levásárlás cikkek


Nem tetszik az ajándék? Ilyen feltételekkel vihető vissza

Nem tetszik az ajándék? Ilyen feltételekkel vihető vissza 

Üzletben vásárolt hibátlan termék cseréjét vagy vételárának visszatérítését a vásárló nem követelheti meg a kereskedőtől – figyelmeztet a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) és a CP Contact. A gyakorlatban az üzletek többsége mégis önként vállalja a rossz méretű, duplán megvásárolt vagy egyszerűen csak nem szimpatikus termékek visszavételét. Igaz, ennek feltételei boltról boltra alapvető eltéréseket mutatnak. Az eligazodást a CP Contactnak a FOME megbízásából 50 hazai üzletlánc körében elvégzett kutatása igyekszik segíteni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak 

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése.

Adózás

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot  

Autóversenyzők és mintegy félszáz társuk ellen indult büntetőeljárás 1,2 milliárd forintos adóhiány miatt.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo