Külföldi piac cikkek
A külföldi piacok jelenthetik a hazai cégeknek a kitörést a válságból
Bár a KSH adatai alapján 2020-ban 4,3 százalékkal csökkent a hazai áruk kivitele 2019-hez képest, fontos, hogy egyre több hazai cég ismerje föl a nemzetközi értékesítésben rejlő lehetőségeket. Az exporttevékenység sikeres kiépítése azon is múlhat, hogy mennyire innovatív az adott vállalat. Ehhez három lépés szükséges: a termék vagy szolgáltatás folyamatos fejlesztése, az egyedi terméktulajdonságok meghatározása, továbbá a nemzetközi kapcsolatok kitartó és következetes bővítése.
Ez a piac nem hiányozhat egy cég bakancslistájáról sem
Ha egy cég külföldi piacokra szeretne exportálni, akkor Franciaországnak rajta kell lennie a listáján. Németország után ugyanis ez a második legnépesebb ország Európában, így az e-kereskedelemben is jó lehetőség.