Külföldi piac cikkek


A külföldi piacok jelenthetik a hazai cégeknek a kitörést a válságból

A külföldi piacok jelenthetik a hazai cégeknek a kitörést a válságból 

Bár a KSH adatai alapján 2020-ban 4,3 százalékkal csökkent a hazai áruk kivitele 2019-hez képest, fontos, hogy egyre több hazai cég ismerje föl a nemzetközi értékesítésben rejlő lehetőségeket. Az exporttevékenység sikeres kiépítése azon is múlhat, hogy mennyire innovatív az adott vállalat. Ehhez három lépés szükséges: a termék vagy szolgáltatás folyamatos fejlesztése, az egyedi terméktulajdonságok meghatározása, továbbá a nemzetközi kapcsolatok kitartó és következetes bővítése.
Ez a piac nem hiányozhat egy cég bakancslistájáról sem

Ez a piac nem hiányozhat egy cég bakancslistájáról sem 

Ha egy cég külföldi piacokra szeretne exportálni, akkor Franciaországnak rajta kell lennie a listáján. Németország után ugyanis ez a második legnépesebb ország Európában, így az e-kereskedelemben is jó lehetőség.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban 

A behozatallal szemben más rajtvonalhoz állítják a magyar zöldségeket a szigorú szabályok.

Infokom

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés  

Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo