Közösségi médiumok cikkek


Miért jó a cégeknek a TikTok és a LinkedIn?

Miért jó a cégeknek a TikTok és a LinkedIn? 

Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót.
A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt

A közösségi média pörgetheti a személyes bizniszt 

Egy kis stratégia és némi erőfeszítés, és máris hasznos üzleti kapcsolatokat szerezhetünk a közösségi média segítségével. A közösségi hálózati oldalak, úgy mint a Twitter, vagy a nálunk is egyre népszerűbb LinkedIn a szakértők szerint hihetetlen sok kiaknázatlan lehetőséget rejt.
Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában? 

A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek... A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.

Pénzszerzés

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat  

A lakáshitelek több mint harmada esetében a kölcsönösszeg meghaladta a vételár 70 százalékát.

Jogi kisokos

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája  

A hackerek ma már sokkal inkább üzleti szemlélettel bánnak bűncselekményből származó bevételeikkel.

Cégblog

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát 

Forradalom vagy végzet: kritikus gondolkodással és nyitottsággal fel tudunk készülni a mesterséges intelligencia korszakára.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo