Kisipar cikkek


Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani

Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani 

Egyre többen felismerik a "szájmarketing", az ajánlás erejét egy vállalkozás sikerében. Az etikus és eredményes működés érdekében érdemes belátni: nem csak az azonnali haszon az üdvözítő.
Öt év múlva nem lesz, aki megjavítson valamit

Öt év múlva nem lesz, aki megjavítson valamit 

Sokat hallani arról, hogy nincs kinek „átadni az ipart” az első generációs vállalkozók jelentős részének, ahogy az sem újdonság, hogy a kisvállalkozások számára jelentős nehézséget jelent megküzdeni a globális cégek nyomott áraival. Pető Lajos cipészmester szavai szerint viszont úgy tűnik, nem is olyan sok kéne ahhoz, hogy a legkisebbek túlélése biztosítva legyen.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül?

Miért kísérletezik a cégek 85 százaléka AI stratégia nélkül? 

Magyar mesterséges intelligencia körkép 2025. Beszélgetés Dr. Barta Gergővel, a Deloitte vezető AI szakértőjével.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo