Kehop cikkek


Több pénz jut az uniótól környezetvédelemre

Több pénz jut az uniótól környezetvédelemre 

A kormány módosította a Környezet és Energiahatékonyság Operatív Program (Kehop) éves fejlesztési keretét, így a környezetvédelemre és energiahatékonyságra fordítható európai uniós pályázati források összege jelentősen megemelkedett.
Uniós források környezetvédelemre: az ördög a részletekben

Uniós források környezetvédelemre: az ördög a részletekben 

Az új EU tagállamok az uniós források helytelen felhasználásával a tiszta energiára épülő európai gazdaság kerékkötői – világít rá a Bankfigyelő és a Föld Barátai Európa új jelentése. A Magyar Természetvédők Szövetsége által készített magyar fejezetből kiderül: a lakossági energiahatékonyság hiányosságai, a túlzott hulladékégetés- és biomassza-támogatás mellett akad számos pozitívum is a tervekben, amit erősíteni szükséges.
1000 milliárd energiahatékonyságra

1000 milliárd energiahatékonyságra 

Több mint 1100 milliárd forintos uniós fejlesztési forrás áll rendelkezésre a Környezeti és Energiahatékonysági Operatív Programban (KEHOP) meghatározott öt nemzeti fejlesztési prioritásra - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) helyettes államtitkára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Gazdaság

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál  

A lakáskiadóknak célszerű a bérleti díj 5-10 százalékát folyamatosan visszaforgatniuk, tízévenként pedig egy nagyobb felújítást elvégeztetniük.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo