Jagodics tamás cikkek


Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Hatalmas tockost kapott Trump

Hatalmas tockost kapott Trump 

Fehér Ház: az Egyesült Államok végét jelentené, amennyiben el kellene törölni a Trump-adminisztráció vámjait.

Klímablog

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba

Milliárdok áramlanak a zöld átállásba 

A megújuló energiába fektetett beruházások jelentik a globális tőkepiaci növekedés egyik legfontosabb motorját.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo