It trendek 2014 cikkek


Három jóslat a céges kommunikáció jövőjéről

Három jóslat a céges kommunikáció jövőjéről 

Sikeresebbek lesznek azok a projektek, amelyeket nem informatikusok, hanem gazdasági vezetők irányítanak – a célra, és nem a megvalósítás mikéntjére koncentrálva.
Drónposta és robotautók – már nem a jövő

Drónposta és robotautók – már nem a jövő  

Elemzők, stratégák tucatjai próbálják megmondani előre az év meghatározó trendjeit. A listák között van átfedés: adatok és robotok fogják fémjelezni az évet, de a magánszféra újraértelmezése is felbukkan. Érdemes követni, hogy merre megy a világ, különösen, ha új üzleten törjük a fejünket.
Ezeket a tech-varázsszavakat kell megtanulnunk idén

Ezeket a tech-varázsszavakat kell megtanulnunk idén 

Tömegesen felhőkbe költöző vállalatok, virtuális tárolórendszerek és egyre hangsúlyosabb adatgyűjtés lesz a jellemző a 2014-es év IT-piacára Jay Kidd, a NetAPP elnökhelyettesének előtejezései szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo