ISO cikkek


Nem harap az ISO - ha jól közelítünk

Nem harap az ISO - ha jól közelítünk 

Egyre több cég dönt az ISO szabvány bevezetése mellett. Azonban az kevés, ha a vezető látja ennek előnyeit. Szakértőnk abban segít, hogy hogy "adjuk be" a dolgot a kollégáknak.
ISO vagy audit, az itt a kérdés

ISO vagy audit, az itt a kérdés 

A vállalatok egy részének tavaly év vége óta kötelező négyévente energetikai auditálást végezni. A kötelezettség kiváltására megfelel az ISO tanúsítvány megszerzése is. De melyik a jobb megoldás? Szakértőket kérdeztünk!
Ha ezt a hibát véti az ISO tanácsadó, meneküljön!

Ha ezt a hibát véti az ISO tanácsadó, meneküljön! 

Tanácsadó választásakor az ügyfél nem tudja előre megítélni, legalábbis nem tud száz százalékosan megbizonyosodni arról, hogy milyen szakemberrel van dolga. A minőségirányítási szabvány egyik fő követelménye a beszállítók értékelése: könnyen előfordulhat azonban, hogy az ügyfél ugyanolyan hibásan választja ki a tanácsadóit, mint azt beszállítóival tette, mielőtt kialakította irányítási rendszerét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató 

Bálint Attila, a Raiffeisen Bank Private Banking üzletágának ügyvezetője kalauzol el minket a magyar privátbanki szolgáltatások három évtizedes fejlődén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo