Invitech cikkek


Az ügyfélélményt állítja fókuszba az Invitech új működési modellje

Az ügyfélélményt állítja fókuszba az Invitech új működési modellje 

A vállalati és nagykereskedelmi ügyfelek számára telekommunikációs infrastruktúra és menedzselt szolgáltatásokat nyújtó Invitech júliustól új szervezeti modell keretében folytatja tevékenységét.
Új forrásokhoz juthatnak a kistelepülések

Új forrásokhoz juthatnak a kistelepülések 

Az Invitech idén is meghirdeti innovációs seregszemléjét. Az idei kiírás fókuszában a nonprofit szervezetek innovatív törekvéseinek támogatása áll. Emellett az Invitech egy új kategóriát hirdet meg kistelepülések számára, melyre tavasztól lehet pályázni.
Szálljon szembe a hackerekkel! Most elnyerheti cége teljes IT-védelmét

Szálljon szembe a hackerekkel! Most elnyerheti cége teljes IT-védelmét 

Azok az idők rég elmúltak, amikor elég volt egy vírusirtót és egy tűzfalat telepíteni, és ezzel meg is oldottuk céges hálózatunk védelmét. A kibertámadások robbanásszerű növekedése és kifinomultsága miatt ennél jóval összetettebb biztonsági megoldásokra van szükség.
Az okos jövő egységes iránya

Az okos jövő egységes iránya 

Az IDC nemrég közétett előrejelzései szerint a vállalatok egyre jobban értékelik az IP-alapú hangtechnológiák előnyeit, és cserélik le hagyományos vonalaikat. Napjaink hangszolgáltatásainak trendjeiről és a kis-és középvállalatok infokommunikációs kihívásairól kérdeztük Kováts Pétert, az Invitech Megoldások Zrt. középvállalati igazgatóját.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo