Intren cikkek


Digitális marketing mesterséges intelligencia segítségével

Digitális marketing mesterséges intelligencia segítségével 

Kísérleti projektet indított az Intren marketingügynökség, amely során mesterséges intelligenciát használnak a turisztikai hirdetések hatékonyságának felmérésére és új reklámstratégia kidolgozására.
Facebook, amit munka közben is nyugodtan böngészhet

Facebook, amit munka közben is nyugodtan böngészhet 

Az Intren egy közel 30 főt foglalkoztató digitális ügynökség. A cég többek között kommunikációs stratégiák kialakításával, hirdetési kampányok létrehozásával, közösségimédia-platformok kezelésével, adatelemzéssel és tanácsadással foglalkozik. A Facebook egyik kiemelt magyarországi partnereként a cég nemrég bevezette a közösségi oldal vállalati verzióját, a Facebook Workplace-t. Az új rendszer tapasztalatairól beszélgettünk Gandera Balázzsal, az Intren ügyvezetőjével.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo