Infokommunikaciós iparág cikkek


Szűkebb fókusszal jobb a kiszolgálás

Szűkebb fókusszal jobb a kiszolgálás 

A lakossági, kisvállalati, valamint a nagyobb, komplexebb infokommunikációs igényű vállalatok jelentősen eltérő igényei miatt a szektor egyik legfontosabb szereplője, az Invitel júliustól külön cégbe szervezi két üzletágát.
Magyar cégek a tech világ nagyágyúi között

Magyar cégek a tech világ nagyágyúi között 

Három innovatív magyar fejlesztőműhely is megmutatja magát januárban a globális technológiai ipar legbefolyásosabb döntéshozóinak a Nemzetközi CES keretében. A jövő év meghatározó digitális trendjeit és termékeit felvonultató grandiózus Las Vegas-i kiállításon a már rutinos résztvevőnek számító GPS Tuner és Leonar3do mellett az egyik legígéretesebb magyar startup, a Tep képviseli hazánkat.
Van, ahol ezerszám lenne betöltetlen állás

Van, ahol ezerszám lenne betöltetlen állás 

A magyar ICT-piacon jelenleg hozzávetőlegesen 10 ezer betöltetlen állás van, ami éves szinten megközelítőleg 150 milliárd forintnyi elvesztegetett GDP-t jelent a nemzetgazdaságnak. Laufer Tamás, az IVSZ elnöke az Információs Társadalom Parlamentje rendezvényen mutatta be a Grand Coalition for Digital Jobs felvetéseit, amely a helyzet megoldásaként összefogást sürget az infokommunikációs (ICT) iparág szereplői, a kormányzati szektor és az oktatás képviselői között.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Gazdaság

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról

Ennyi alatt nem is gondolkodhat egy család külföldi nyaralásról 

Egy négyfős família átlagosan több mint félmillió forintot szokott költeni.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo