Helyi vállalkozás cikkek
Hogyan segíthetjük a helyi vállalkozásokat a koronavírus járvány idején?
A kialakult helyzet mindannyiunk számára komoly változás jelent a mindennapi életünkben. A vészhelyzetben meg kell változtatnunk sok minden más mellett a vásárlási szokásainkat is. Ezekben az időkben nem csak ajánlott, de jól felfogott érdekünk is, hogy a lehető legritkábban menjünk ki az utcára, igyekezzünk a feltétlenül szükséges napi bevásárlást a lehető legrövidebb idő alatt elintézni, sőt, ha tehetjük, inkább interneten rendeljünk a személyes kontaktusok elkerülése érdekében.
Az élelmiszer 90 százalékát nem helyi termelőtől vesszük, pedig mindenki nyerne vele
Egy átlagos héten nagyjából 150 család asztalára kerül helyi termelőtől származó élelmiszer Nyíregyházán. A Nyíregyházi Kosár az ország egyik legnagyobb bevásárlóközössége.
Lokális marketing: új funkciók a Google Térképen
A 2016-os évtől kezdve a Google által életre hívott helyi idegenvezető program motivációs rendszerének köszönhetően megváltozott az emberek véleménynyilvánító kedve. Idén új funkciókkal bővült ez a platform, amelyeket a vállalkozások sem hagyhatnak figyelmen kívül.
Közösségi média tippek helyi vállalkozásoknak
Bár már minden vállalkozó hallott arról, hogy valamit kezdeni kellene a közösségi médiában rejlő marketing lehetőségekkel, sok kisebb, helyi vállalkozás megretten, hogy nincs elég tartalma, vagy elegendő büdzséje arra, hogy eredményeket érjen el. Tévedés! A közösségi oldalak kifejezetten sokat hozhatnak a helyi vállalkozásoknak.