Havasréti józsef cikkek


Magyar Pimodán az ötvenes években

Magyar Pimodán az ötvenes években 

Kevéssé ismert tény, hogy a mindenféle prüdériával megvert és megálmodott ötvenes években teret engedtek egészen különös udományos kísérleteknek is; így került sor ismert magyar írók, így Abody Béla, Juhász Ferenc és Nemes Nagy Ágnes részvételével tudatmódosító szerek kipróbálására, a testi és lelki tünetek orvosi megfigyelésén túl persze a valóban izgalmas kérdés, hogy mindez a tapasztalat hogyan szüremlett át, miként jelent meg az említett írók műveiben. Minderről Havasréti József, irodalomtörténészt, írót kérdeztük, aki a témát, persze fikciós jelleggel, de két regényében is feldolgozta. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett

Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett 

Jön a Single Market a vállalatok számára is.
Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés

Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés 

Nincs több keresgélés a pénztárcában.
Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben

Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben 

Interjú a KBC Asset fióktelepének vezetőjével.

Pénzszerzés

Soha nem látott február vár a nyugdíjasokra

Soha nem látott február vár a nyugdíjasokra  

Februárban érkezik a 13. havi nyugdíj és a 14. havi nyugdíj első heti részlete.

Adózás

Jön a dupla családi adókedvezmény

Jön a dupla családi adókedvezmény 

A 2025 év eleji összeghez képest jövőre megduplázódik a családi kedvezményként igénybe vehető összeg.

Klímablog

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió 

A MOHU idén is megnövelt kapacitással készül a karácsonyi és az év végi időszakra.

Gazdaság

Globális támadás a fiatalok közösségi média használata ellen

Globális támadás a fiatalok közösségi média használata ellen 

Globális tesztlabor: A világ Ausztráliát figyeli a tinédzserek online korlátozása miatt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo