Growth hacking cikkek


Olcsó és egyszerű marketingtrükkel futott be a Tinder

Olcsó és egyszerű marketingtrükkel futott be a Tinder 

Nem kell hozzá sok pénz, csak egy busz, néhány partiarc, meg egy kis gerillamarketinges szellem. Akár máshol is hasznosítható az ötlet. A Tinder az egyik legfelkapottabb társkereső alkalmazás lett.
Hackeljük meg a növekedést!

Hackeljük meg a növekedést! 

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással. Jól hangzik, ugye? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a growth hacking. Varázslatról azonban nincs szó, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről.
Nem megy a munka? Íme pár tipp, amivel hatékonyabb lesz

Nem megy a munka? Íme pár tipp, amivel hatékonyabb lesz 

Nemcsak a cég marketingjét és eladásait lehet meglódítani a growth hackinggel, hanem az egyéni munkateljesítményt is. Egyre bővülő szakirodalma van a life hack-trükköknek, mutatunk most mi is néhányat!
A kontroll a legfontosabb stratégia

A kontroll a legfontosabb stratégia 

Megjelent a júniusi Piac & Profit! Benne az egyik legnagyobb hazai egészségpénztár, a nyolcmilliárd forint forgalmú Patika tulajdonosa, Lukács Marianna beszél arról, hogy milyen ma Magyarországon vállalkozónak lenni. Természetesen az új cafeteria-szabályok mellett sem megyünk el szó nélkül!
Másnak bejött? Akkor már kár próbálkozni

Másnak bejött? Akkor már kár próbálkozni 

A legújabb marketinges varázsszó a growth hacking, ami főként a kisebb büdzsével rendelkező vállalkozások számára lehet vonzó, hisz a lényege, hogy a cég gyakorlatilag nulla ráfordítással ér el rakétaszerű kilövést. Hogy hol a bibi? Ha nincs ötletünk, hogy mi legyen az áttörés, nehéz mástól bármit ellesni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo