Gpd cikkek


A családi vállalkozások jobb túlélők

A családi vállalkozások jobb túlélők 

A családi tulajdonú vállalatok jóval ellenállóbbak a változó gazdasági környezetnek, ezért jellemzően jobban teljesítenek, mint nem-családi versenytársaik. Ugyanakkor a cégek értékének megőrzéséhez és gyarapításához hosszú távon elengedhetetlen a növekedés, mely fontos, hogy megfelelő árbevétel-bővülés és megtérülés mellett valósuljon meg – hangzott el a K&H családi vállalatok számára rendezett eseményén.
Jólét helyett jóllét

Jólét helyett jóllét 

A lakosság boldogsága éppúgy mércéje lehet egy társadalom, sőt egy kormány sikerének is, mint a GDP. Az ENSZ, az OECD és Anglia már vizsgálja a polgárok boldogságérzetét. Az emberek egyre inkább rájönnek, hogy a materializmus, az anyagi javak mindenekelőtti fontossága önmagában zsákutca, ha nem társul hozzá valamiféle küldetéstudat, önkiteljesítés, kiegyensúlyozott magánélet és elégedettségérzet.
Számvetés: nem lesz vidám

Számvetés: nem lesz vidám 

Közeledik az év vége, ilyenkor érdemes számba venni az elért eredményeket, s asztalra tenni a jövő évi elképzeléseket. Ha a makrogazdasági mutatókat nézzük, a mögöttünk álló év közel sem a nagy álmok megvalósulásáról szólt, s úgy tűnik, a jövő évi várakozásokat illetően sem az optimista hozzáállás a mérvadó ezekben a napokban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató

A privátbanki szektor hazai fejlődése – 30 éve indult az első szolgáltató 

Bálint Attila, a Raiffeisen Bank Private Banking üzletágának ügyvezetője kalauzol el minket a magyar privátbanki szolgáltatások három évtizedes fejlődén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo