Gki digital cikkek


Íme, Magyarország legnagyobb forgalmú és legismertebb online kereskedői

Íme, Magyarország legnagyobb forgalmú és legismertebb online kereskedői 

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről.
Szétszakadt ország: itt a leggazdagabb települések listája

Szétszakadt ország: itt a leggazdagabb települések listája  

A 29. helyen állunk az európai összehasonlításban.
Miért jár a magyar magánegészségügybe?

Miért jár a magyar magánegészségügybe? 

Rugalmasság, megbízhatóság, kevesebb várakozás – főleg e három okból választják az emberek a magánegészségügyet az állami ellátás helyett a Dokio egészségplatform felmérése szerint. Több egészségügyi területen – például ortopédia, bőrgyógyászat és szemészet – a privát orvosi ellátás egyre nagyobb népszerűségnek örvend.
70 millió vásárlás: elképesztő év van az online kiskereskedelem mögött

70 millió vásárlás: elképesztő év van az online kiskereskedelem mögött 

32,4 százalékos éves növekedés után 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem. A teljes kiskereskedelmi forgalomból 10,4 százalékkal részesedő online piac a 2020-as rekord év után vesztett ugyan a sebességéből, de még mindig kétszer gyorsabb volt a 2021-es bővülés, mint a Covid előtti években. A növekedés motorja immár a vásárlási gyakoriság folyamatos emelkedése – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, kilencedik éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban 

A behozatallal szemben más rajtvonalhoz állítják a magyar zöldségeket a szigorú szabályok.

Infokom

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés  

Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo