Gép cikkek


A hazai cégek csak kullognak a 4.0 után

A hazai cégek csak kullognak a 4.0 után 

A magyarországi munkaerőhiány egyik oka a magyar szakképzési rendszer elavultsága. A GKI vizsgálata szerint azonban az aktuális vállalati igényeket kiszolgáló oktatási rendszer nem is fog olyan munkaerőt piacra bocsátani, amilyenre egy versenyképes gazdaságnak szüksége van.
Nem véletlen, hogy hány ismerősünk van a Facebookon

Nem véletlen, hogy hány ismerősünk van a Facebookon 

A munkahelyi kapcsolataink ugyanazok az elvek mentén alakulnak, mint a családunkkal, barátainkkal ápolt viszonyunk. Sőt a számítógépünkre is kivetítjük a kapcsolatra való igényünket, ami az automatizálás és robotizálás hajnalán további kérdéseket vet fel. Az emberi és ember-gép közötti kapcsolatokról tartottak előadást a téma szakértői a MagiCom és a Talentuno által szervezett üzleti találkozón.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo