Generációváltás testközelből cikkek


Fel kell nőni az elődhöz

Fel kell nőni az elődhöz 

Folytatjuk a Piac & Profit egyedülálló sorozatát, amelyben egy magyar családi vállalkozás vezetésében végbemenő generációváltás folyamatát követjük végig. Most Békési Gábor vállalkozásgazdasági szakértő segítségével megnéztük, milyen elvárásoknak kell megfelelnie az új főnöknek.
Generációváltás testközelből: az utódom legyen, ne a klónom

Generációváltás testközelből: az utódom legyen, ne a klónom 

Folytatjuk a Piac & Profit egyedülálló sorozatát, amelyben egy magyar családi vállalkozásban megkezdett generációváltást követjük nyomon. A következő részben a régi és az új ügyvezetőt ültettük le egy rendhagyó páros interjúra, és azzal szembesítettük őket, hogyan látják a folyamatot a külső partnerek és a megrendelők.
Már az is segítség, ha valakivel őszintén lehet beszélni

Már az is segítség, ha valakivel őszintén lehet beszélni 

Egy nagy döntés meghozatalánál, mint amilyen például a visszalépés a cég irányításától, a cégvezetőnek az egyik legfontosabb segítséget az adhatja, ha van valaki, akivel igazán őszinte lehet – vélekedik Tóth Róbert, mérnök-közgazdász.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo