Gazdasági válság cikkek


Hogyan kezelhető a munkahelyi frusztráció?

Hogyan kezelhető a munkahelyi frusztráció? 

Az elhúzódó válság, a munkajogi szabályozás átalakulása, az elbocsátások bizonytalanságban tartják az embereket. Emiatt egyre erősebb a frusztráció a munkahelyeken, ami nemcsak az alsóbb szinteken jelentkezik, a középvezetők is sokat szenvednek tőle. Mit tehet egy vállalat, hogy javítson a rossz kedélyállapoton? Hogyan kezelhetjük sikeresen a változásokat? Az Országos HR konferencián ezekre a kérdésekre keresték a választ.
Pénzhiányra panaszkodnak a magyar cégvezetők

Pénzhiányra panaszkodnak a magyar cégvezetők 

A magyar vállalatok számára a legjelentősebb problémát a finanszírozási lehetőségek szűkülése jelenti - közölte az idei év első felében, a magyarországi vállalatvezetők körében végzett felmérésének eredményeit a Roland Berger stratégiai tanácsadó csütörtökön.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Infokom

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI?

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI? 

2022. november 30-án mutatták be a nagyközönség számára a ChatGPT mesterséges intelligencia chatbotot, és sikeréről mindent elmond, hogy 2 hónap alatt 100 millió felhasználó töltötte le az alkalmazást. Csak összehasonlításképpen: a TikToknak ehhez 9 hónapra, a Youtube-nak 1,5 évre, a Facebooknak 4,5 évre volt szüksége. A Klasszis Podcast legújabb adásában körüljártuk az AI legégetőbb és legaktuálisabb kérdéseit.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo