Foodpanda cikkek
Eltűnik a Foodpanda, valami más jön helyette
Április közepétől Foodora néven működik aFoodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad
A kata miatt lépett a foodpanda
A katás adózási forma módosítását követően a foodpanda teljesen átgondolta a futárpartnerek díjazását és átlagosan 18 százalékkal emelte az azonos teljesítmény mellett megkereshető összeget. A cég hosszú távon tervez a futárpartnereivel, ezért a plusz adóterhek ellensúlyozásán felül a cél egy vonzó és a futárok által is validált díjazás kialakítása volt.
Mi lesz a kata után? Megszólalt a Foodpanda
A katás adózási forma módosítását követően a Foodpanda az elmúlt két hétben azon dolgozott, hogy az alternatív megoldásokat megvizsgálja a céggel döntő többségében egyéni vállalkozóként szerződő több ezer futárpartnerének szemszögéből.
Elképesztő számokat produkált a Foodpanda
Töretlen népszerűségnek örvend a futárkodás, amelyet mi sem bizonyít jobban, mint hogy az előző két évben megnégyszereződött a rugalmas munkavégzést választó foodpandás futárpartnerek száma. A vállalat legtöbb szerződött futárpartnere a 18-29 év közötti korosztályból kerül ki, de széles a skála - 18 és 74 év között szinte bármilyen korú futár csengethet azoknál, akik ételt, élelmiszert vagy egyéb terméket rendelnek házhoz a foodpandától. Blaumann Debóra, a cég marketingigazgatója szerint a többség a rugalmasság és a juttatások miatt kezd el házhoz szállítani, de vannak, akiket a sport és a megtett kilométerek, másokat a változatos munkakörnyezet, a közösséghez tartozás vagy a felhasználókkal való kapcsolat motivál. A cég összeszedte a tavalyi év legextrémebb futársztorijait.
Nagy dobás a foodpandától – egészen új szolgáltatást indítottak
Az ételek és újabban a háztartási árucikkek kiszállítása mellett mostantól innovatív ruhatisztítási szolgáltatás is elérhető a közelmúltban nevet váltott foodpanda felületén.
Óriási felvásárlás: mekkora szeletet hasíthat ki a hazai ételszállító-piacból az amerikai óriás?
Jókora lökést adott a hazai ételkiszállítási piacnak a koronavírus, amit az is mutat, hogy a Kifli.hu megjelenése, a Netpincér brandváltása után a héten bejelentették: egy amerikai cég felvásárolta a Woltot. De pontosan milyen piacra lépett be most az amerikai házhozszállító?