Foodpanda cikkek


Eltűnik a Foodpanda, valami más jön helyette

Eltűnik a Foodpanda, valami más jön helyette  

Április közepétől Foodora néven működik aFoodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad
A kata miatt lépett a foodpanda

A kata miatt lépett a foodpanda 

A katás adózási forma módosítását követően a foodpanda teljesen átgondolta a futárpartnerek díjazását és átlagosan 18 százalékkal emelte az azonos teljesítmény mellett megkereshető összeget. A cég hosszú távon tervez a futárpartnereivel, ezért a plusz adóterhek ellensúlyozásán felül a cél egy vonzó és a futárok által is validált díjazás kialakítása volt.
Mi lesz a kata után? Megszólalt a Foodpanda

Mi lesz a kata után? Megszólalt a Foodpanda 

A katás adózási forma módosítását követően a Foodpanda az elmúlt két hétben azon dolgozott, hogy az alternatív megoldásokat megvizsgálja a céggel döntő többségében egyéni vállalkozóként szerződő több ezer futárpartnerének szemszögéből.
Elképesztő számokat produkált a Foodpanda

Elképesztő számokat produkált a Foodpanda 

Töretlen népszerűségnek örvend a futárkodás, amelyet mi sem bizonyít jobban, mint hogy az előző két évben megnégyszereződött a rugalmas munkavégzést választó foodpandás futárpartnerek száma. A vállalat legtöbb szerződött futárpartnere a 18-29 év közötti korosztályból kerül ki, de széles a skála - 18 és 74 év között szinte bármilyen korú futár csengethet azoknál, akik ételt, élelmiszert vagy egyéb terméket rendelnek házhoz a foodpandától. Blaumann Debóra, a cég marketingigazgatója szerint a többség a rugalmasság és a juttatások miatt kezd el házhoz szállítani, de vannak, akiket a sport és a megtett kilométerek, másokat a változatos munkakörnyezet, a közösséghez tartozás vagy a felhasználókkal való kapcsolat motivál. A cég összeszedte a tavalyi év legextrémebb futársztorijait.
Nagy dobás a foodpandától – egészen új szolgáltatást indítottak

Nagy dobás a foodpandától – egészen új szolgáltatást indítottak 

Az ételek és újabban a háztartási árucikkek kiszállítása mellett mostantól innovatív ruhatisztítási szolgáltatás is elérhető a közelmúltban nevet váltott foodpanda felületén.
Óriási felvásárlás: mekkora szeletet hasíthat ki a hazai ételszállító-piacból az amerikai óriás?

Óriási felvásárlás: mekkora szeletet hasíthat ki a hazai ételszállító-piacból az amerikai óriás? 

Jókora lökést adott a hazai ételkiszállítási piacnak a koronavírus, amit az is mutat, hogy a Kifli.hu megjelenése, a Netpincér brandváltása után a héten bejelentették: egy amerikai cég felvásárolta a Woltot. De pontosan milyen piacra lépett be most az amerikai házhozszállító?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Karácsony, feketeleves nélkül – interjú

Karácsony, feketeleves nélkül – interjú 

Egyre ijesztőbb hírek jönnek az online, telefonos pénzügyi bűncselekmények, lopások és csalások terjedéséről, lényegében bárki potenciális áldozat lehet.

Költségkímélés

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak 

Az országos albérletpiacon novemberben is csökkent az átlagos lakbér havi összevetésben, mégpedig 0,6 százalékkal.

Jogi kisokos

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból  

A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.

Klímablog

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton 

A Tesla érte el elsőként a félezres igényelt darabszámot a 30 milliárd forintos keretösszegű vállalati e-autó pályázaton.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo