Foodpanda cikkek


Eltűnik a Foodpanda, valami más jön helyette

Eltűnik a Foodpanda, valami más jön helyette  

Április közepétől Foodora néven működik aFoodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad
A kata miatt lépett a foodpanda

A kata miatt lépett a foodpanda 

A katás adózási forma módosítását követően a foodpanda teljesen átgondolta a futárpartnerek díjazását és átlagosan 18 százalékkal emelte az azonos teljesítmény mellett megkereshető összeget. A cég hosszú távon tervez a futárpartnereivel, ezért a plusz adóterhek ellensúlyozásán felül a cél egy vonzó és a futárok által is validált díjazás kialakítása volt.
Mi lesz a kata után? Megszólalt a Foodpanda

Mi lesz a kata után? Megszólalt a Foodpanda 

A katás adózási forma módosítását követően a Foodpanda az elmúlt két hétben azon dolgozott, hogy az alternatív megoldásokat megvizsgálja a céggel döntő többségében egyéni vállalkozóként szerződő több ezer futárpartnerének szemszögéből.
Elképesztő számokat produkált a Foodpanda

Elképesztő számokat produkált a Foodpanda 

Töretlen népszerűségnek örvend a futárkodás, amelyet mi sem bizonyít jobban, mint hogy az előző két évben megnégyszereződött a rugalmas munkavégzést választó foodpandás futárpartnerek száma. A vállalat legtöbb szerződött futárpartnere a 18-29 év közötti korosztályból kerül ki, de széles a skála - 18 és 74 év között szinte bármilyen korú futár csengethet azoknál, akik ételt, élelmiszert vagy egyéb terméket rendelnek házhoz a foodpandától. Blaumann Debóra, a cég marketingigazgatója szerint a többség a rugalmasság és a juttatások miatt kezd el házhoz szállítani, de vannak, akiket a sport és a megtett kilométerek, másokat a változatos munkakörnyezet, a közösséghez tartozás vagy a felhasználókkal való kapcsolat motivál. A cég összeszedte a tavalyi év legextrémebb futársztorijait.
Nagy dobás a foodpandától – egészen új szolgáltatást indítottak

Nagy dobás a foodpandától – egészen új szolgáltatást indítottak 

Az ételek és újabban a háztartási árucikkek kiszállítása mellett mostantól innovatív ruhatisztítási szolgáltatás is elérhető a közelmúltban nevet váltott foodpanda felületén.
Óriási felvásárlás: mekkora szeletet hasíthat ki a hazai ételszállító-piacból az amerikai óriás?

Óriási felvásárlás: mekkora szeletet hasíthat ki a hazai ételszállító-piacból az amerikai óriás? 

Jókora lökést adott a hazai ételkiszállítási piacnak a koronavírus, amit az is mutat, hogy a Kifli.hu megjelenése, a Netpincér brandváltása után a héten bejelentették: egy amerikai cég felvásárolta a Woltot. De pontosan milyen piacra lépett be most az amerikai házhozszállító?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo