Fogyasztóvédelmi index cikkek


Az internetszolgáltatással van a legtöbb bajunk

Az internetszolgáltatással van a legtöbb bajunk 

2017 negyedik negyedévében javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és kissé erősödött a kereskedők iránti bizalom a korábbi negyedévekhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó adatai szerint látványosan csökkent a ruházati termékekkel, illetve a telefonszolgáltatással szembeni kifogások aránya, az internetszolgáltatásra ugyanakkor a korábbinál többen jeleztek panaszt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők

Jó hírt kaptak a hitelfelvevők  

Csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.

Jogi kisokos

Kezdődik az évszázad pere

Kezdődik az évszázad pere 

Ötmilliárd dolláros kártérítési pert indított a BBC ellen Donald Trump.

Klímablog

Jönnek az újrahasznosított autók

Jönnek az újrahasznosított autók  

Növelik az életciklusuk végére ért járművekből visszanyert anyagok újrahasznosításának arányát az EU-ban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo